Vážení zákazníci, právě probíhá inventura skladu, z tohoto důvodu máme nyní pouze omezený výběr dárkových košů a balíčků skladem. Děkujeme za pochopení.

Minerály pro zdraví vašich vlasů

girl-1246525_1280

Pokud chceme, aby naše vlasy byly zdravé, lesklé a dokonale vyživené, je potřeba jim dodávat nejen živiny a vitamíny, ale také minerální prvky.

Minerály pro vlasy

Mezi minerály, které ovlivňují kvalitu našich vlasů, patří vápník, chrom, měď, jód, železo, hořčík, mangan, draslík, selen, křemík, síra a zinek.

  • Vápník

Tvoří základ pro zdravý růst našich vlasů. Nalezneme jej v mléčných výrobcích, sojovém tvarohu, rybách, pivovarských kvasnicích, čočce a sezamovém semínku. Také jej obsahují ořechy.

Příliš mnoho vápníku má negativní vliv na vstřebávání zinku a železa.

  • Chrom

Pomáhá předcházet hyper a hypoglykémii, které mohou být příčinou vypadávání vlasů. Nachází se v pivovarských kvasnicích, játrech, hovězím mase nebo pšeničném chlebu. Pokud jste alergičtí na kvasnice, užívejte jej jako doplněk stravy.

  • Měď

Omezuje vznik vlasových defektů. Nachází se ve většině zelené zelenině, v játrech, vejcích, kuřecím mase a obsahují ji i ořechy. Nadbytek způsobuje vypadávání nebo vysoušení vlasů.

  • Jód

Předchází vysoušení a vypadávání vlasů. Nachází se v rybách, česneku a mořských řasách.

  • Železo

Brání vypadávání vlasů. Obsahují jej játra, vejce, zrna, kuřecí maso, sušené plody a zelené druhy zeleniny.

Velký přísun železa může ovlivnit činnost jater a sleziny.

  • Hořčík

Podporuje zdravý růst vlasů. Obsahují jej zelená zelenina, zrna, ořechy, sojové klíčky, cizrna, ryby a pšeničné klíčky.

  • Mangan

Urychluje růst vlasů. Nalezneme jej v cereáliích, obilovinách, vejcích, avokádu, kuřecím mase, rybách, hrášku a semínkách.

  • Selen

Má pozitivní vliv na vlasovou pokožku. Nachází se v pivovarských kvasnicích, mase, rybách, zrnech a brokolici.

Nadbytek je jedovatý.

  • Křemík

Posiluje vlasy. Mezi potravinové zdroje patří mořské plody, sojové boby, zelená zelenina a rýže.

Nadbytek je jedovatý.

  • Zinek

Nedostatek se projevuje suchými vlasy a mastnou pokožkou. Nalezneme jej ve špenátu, slunečnicovém semínku, zrnech, pivovarských kvasnicích nebo tmavém mase.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení