LR LIFETAKT Reishi Plus Kapsle
Kód: 13472Detailní popis produktu
Cílová skupina: Muži a ženy všech věkových kategorií.
Doporučené dávkování: 1x denně 1 kapsle.
Upozornění: Nepřekračujte uvedené doporučené denní dávkování. Doplňky stravy nejsou náhradou pestrého a vyváženého stravování, které je spolu s dodržováním zdravého životního stylu důležité. Produkt uchovávejte mimo dosah malých dětí. Skladujte v suchu a chladu.
Vhodné související produkty: Aloe Vera Drinking Gely, Super Omega Kapsle.
Složení: Extrakt z houby reishi (48 %), prášek z houby reishi (20 %), obal kapsle (hydroxypropylemethylcelulóza), vitamín C (12 %), dělicí prostředek (soli hořčíku jedlých mastných kyselin), barvivo (oxid titaničitý).
Živiny | Ve 100 g | V denní dávce (1 kapsle) | % NRV* |
Vitamín C | 12 g | 60 mg | 75 |
1 Vitamín C přispívá k normální tvorbě kolagenu pro normální funkci krevních cév, kostí, chrupavek, pokožky a zubů.
² Vitamín C přispívá k normálnímu energetickému metabolismu.
3 Vitamín C přispívá k ochraně buněk před oxidativním stresem a přispívá ke snížení míry únavy a vyčerpání.
* Referenční množství pro denní příjem.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Reishi |
---|---|
Hmotnost: | 0.1 kg |
Zařazení: | Doplněk stravy |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Německá firma přímého prodeje LR Health & Beauty byla založena v roce 1985. Do hlavního sídla firmy v německém Ahlenu je soustředěna převážná část výroby vysoce kvalitních produktů. Česká pobočka LR vznikla v roce 1995 a v roce 1997 byla rozšířena o Slovensko.
LR se dlouhodobě snaží dostát svému sloganu: „More quality for your life!“ Její hlavní sortiment tvoří doplňky stravy, kosmetické produkty a parfémy.
V současné době působí firma LR Health & Beauty prostřednictvím svých dceřiných poboček ve 28 zemích světa a spolu s přibližně 300.000 samostatnými LR partnery se dnes řadí mezi globálně největší podniky v odvětví přímého prodeje.
Za své 30leté úspěšné působení na trhu vděčí firma LR Health & Beauty jasné vizi, hodnotám a jedinečným faktorům úspěchu.